[Wikipl-l] [ujednoznacznianie] ramka vs. strona

Klisu rafick w gazeta.pl
Śro, 23 Lut 2005, 09:31:27 UTC

Zwrócono mi uwagę, że Opole miasto powinno być głównym artykułem na
temat opola (była taka jednostka administracyjna).
Ja użyłem {{disambiga}}, ale w dyskusji padła propozycja ramki.
Zauważyłem, że w Wikipedii stosowane są raz ramki, raz strony.
Uważam, że należy stosować i jedne i drugie i nie sugerować
czytelnikowi głównego artykułu (jak to się stało w przypadku drzewa,
które nie ma disambiga). Co Wy na to?
Bo teraz to jest tak, że wszystkie artykuły są równe, ale niektóre
równiejsze :)

--
Pozdrawiam,
Klisu