[Wikipl-l] Re: Krach i kłopoty

Grzegorz l_dragon_l w poczta.fm
Wto, 22 Lut 2005, 18:12:59 UTC

Użytkownik "Marcin Tadeusz Łukaszewski" <marcin_lukaszewski w onet.pl> napisał w wiadomości news:000601c51908$fc1fc360$e2581853 w ntt...
Jeżeli rzeczywiście coś się stało,
to - jeżeli chodzi o mnie - ja nie widzę całej swojej dokumentacji (wkładu użytkownika), pozycji dodanych jako obserwowane (też wszystkich)
oraz wpisów wczorajszych, np. wprowadziłem zmiany na swojej stronie użytkownika,
a dzisiaj widzę na niej stan sprzed dwóch dni.
Czy Wy także macie podobne kłopoty?
Czy ktoś może wie, czy jest to problem chwilowy,
czy też rzeczywiście jakieś dane mogły zostać utracone?

ciągle "uzupełniają" straty (rano byli na godzinie ok 4:0, teraz koło 18:00), więc pewnie trzeba wykazać się cierpliwością