[Wikipl-l] Dotacja dla wikipedii - kłopoty...

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Wto, 22 Lut 2005, 09:31:50 UTC

On Tue, 22 Feb 2005, Juliusz wrote:

> Zarejestrowałem się na http://www.moneybookers.com po to, żeby wysłać
> parę złotych dotacji dla Wikipedii. Konto mam w Inteligo, więc
> zarządziłem przelew. Ponieważ Moneybookers Ltd. najpewniej - mając
> siedzibę w Londynie - nie jest z punktu widzenia polskiego prawa
> dewizowego tzw. "rezydentem", toteż - jako praworządny obywatel, zgodnie

nie wiem... ja nie wpadłem na to, żeby się z kimkolwiek konsultować i po
prostu przelałem pieniądze na moje konto w moneybookers... (z konta w
mbanku)

jeśli przy tym złamałem prawo, tradycję, czy postąpiłem wbrew ustalonym
normom moralnym, to na szczęście pozostaję wobec tego faktu w stanie
słodkiej ignorancji ;)...

btw, właśnie wczoraj dostałem info, że moneybookers się spolszczyło... mi
to za wielkiej różnicy nie robi, ale widać, że im na rynku zależy...

regards,
   blueshade.

--
"Wow! I feel as if I've passed some arbitrary experience value and gained
more power!"   --  Marcus (NPC / Fallout 2)