[Wikipl-l] Dotacja dla wikipedii - kłopoty...

Marcin Sochacki wanted w gnu.univ.gda.pl
Wto, 22 Lut 2005, 08:10:41 UTC

On Tue, Feb 22, 2005 at 01:29:53AM +0100, Juliusz wrote:
> Zarejestrowałem się na http://www.moneybookers.com po to, żeby wysłać
> parę złotych dotacji dla Wikipedii. Konto mam w Inteligo, więc
> zarządziłem przelew. Ponieważ Moneybookers Ltd. najpewniej - mając
> siedzibę w Londynie - nie jest z punktu widzenia polskiego prawa
> dewizowego tzw. "rezydentem", toteż - jako praworządny obywatel, zgodnie

Nie rozumiem po co tak kombinujesz.

Moneybookers ma umowę z lokalnym bankiem w Polsce (ostatnio było to BRE)
i przelewasz na wydzielone konto w BRE -- inaczej zapłaciłbyś przecież
potworną prowizję za międzynarodowy przelew.

Ja nie miałem problemów z mBanku i z bankiem w żaden sposób tego
nie musiałem uzgadniać.

Wanted