Re: [Wikipl-l] Tłumaczenie

Użytkownik "Daniel Miłaczewski" <dm w mikrobit.pl> napisał w wiadomości
news:cvel9n$5qb$1 w sea.gmane.org...
> W tekście licencji GNU FDL, zamieszczonej także w WIkipedii (jest równiez
> polskie tłumaczenie) jest punkt poświęcony tłumaczeniom tekstu opartego na
> tejże licencji.
> DanielM

Po pierwsze tekst ten jest taki, że nic nie wiadomo, bo odnosi się
zasadniczo do oprogramowania i ciężko go dopasować do naszych rozwiązań.
Praktycznie można go zinterpretować na bardzo wiele sposobów.

Po drugie nie jest jasno sprecyzowane, jak to wszystko zinterpretować w
ramach wewnętrznych w Wikipedii. To tak, jakby mąż żonie wystawiał fakturę
za obiad.

Beno/GEMMA