[Wikipl-l] Eksperci i administratorzy – uwaga – to nie stub

Dorożyński Janusz dorozynskij w poczta.onet.pl
Pią, 18 Lut 2005, 06:56:46 UTC

Przeczytałem całość (to dla podniesienia na duchu :-) ) -
interesujące, ważne i spokojne tak że nawet Beno też
przeczytał (pozdrowienia), niestety jak coś wiecej odpowiem,
to może jutro.

| ... dwie osoby z tytułem doktora ...

I to w kwestii formalnej - doktor (też habilitowany lub
zrehabilitowany jak mawiała pewna znana mi administarka
osiedla) to stopień (naukowy), tytułami zawodowymi są
magister, inżynier, a tytułem naukowym - profesor (opinię
Beno przy tej okazji popieram).

	Pzdr., J"E"D (Ency)