[Wikipl-l] Re: szablon powiatu

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Czw, 17 Lut 2005, 10:29:27 UTC

  Użytkownik "Grzegorz"  napisał:
  >[...]
  >Ale czy zmiana czegoś w szablonie zostanie uwzględniona w artykułach
zrobionych >wcześniej? Może jestem mało cierpliwy, ale kiedy coś takiego
próbowałem zrobić, to >zmiana się nie pojawiała  (i nie pomagało ctrl +F5)

  Jeśłi szablon został w artykułach wywołany jako sablon czyli {{nazwa
szablonu}} to zmiany nanoszone w szablonie sa widoczne we wszystkich
artykułach (również tych wcześniej napisanych). Zmiany nie będzie widać w
tych przypadkach kiedy szablon został wywołany poprzez {{subst:nazwa
szalonu}}. Wówczas bowiem tekst z sablonyu jest bezpośrednio wstawiany do
artykułu i od tej pory nie ma żadnego powiązania z szablonem.

  DanielM