[Wikipl-l] Re: szablon powiatu

Grzegorz l_dragon_l w poczta.fm
Czw, 17 Lut 2005, 09:44:32 UTC

Użytkownik "Daniel Miłaczewski" <dm w mikrobit.pl> napisał w wiadomości news:cv1ngd$s2r$1 w sea.gmane.org...
>   Tło w każdym z szablonów powiatowych jest inne (podobnie z województwami)
> i bazuje na kolorze z herbu. Może należałoby ustalić jednolite i bardziej
> neutralne tło dla wszystkich tych szablonów.

No tak, kolorki bywają (nie tylko w tych szablonach) uciążliwe. Ja mam podobny problem w "moim" Dywizjonie (takie niebieskie w tabelach, które kiedyś ktoś zrobił). Szukam jakiegoś rozsądnego zestawu, ale ciężko coś dobrać korzystając z bezpiecznej palety kolorów. Dziś może poszukam coś w szarej tonacji.

Ale czy zmiana czegoś w szablonie zostanie uwzględniona w artykułach zrobionych wcześniej? Może jestem mało cierpliwy, ale kiedy coś takiego próbowałem zrobić, to zmiana się nie pojawiała  (i nie pomagało ctrl +F5)

Może zrobić jakieś zalecenia odnośnie kolorów? Tak się tylko zastanawiam...