[Wikipl-l] Linki "Na górę strony"...

Tomasz Wegrzanowski taw w users.sf.net
Pon, 14 Lut 2005, 20:57:42 UTC

On Mon, Feb 14, 2005 at 09:42:42PM +0100, Gemma wrote:
> From: "Andrzej B." <chepry w poczta.onet.pl>

> Już koniec przestępstwa, bo cofnąłem Twoje zmiany. Ja uzywam tego bardzo
> intensywnie i bardzo mi to pomaga. Np. w stronach z podstawowymi zagadnienia
> jest to po prostu niezbędne. A tępienie takich wpisów w artykułach krótkich
> jest logiczne i nie ma potrzeby zastanawiania się nad tym.
>
> Nie wiem o co Ci chodzi, ale nie mam zamiaru dzisięć razy kręcić pokrętłem
> od myszki.

Ja się w pełni zgadzam z Chepry, że te linki są bezużyteczne i tylko przeszkadzają.
Jak ktoś chce przeskoczyć na górę strony, to od tego jest np. przycisk Home
na klawiaturze.

W większości przeglądarek można też skonfigurować przycisk regulujący prędkość rolki,
np. shift+rolka w Konqu jest ok. 10x szybsza od samej rolki.