Re: [Wikipl-l] Linki "Na górę strony"...

Gemma studio w gemma.edu.pl
Pon, 14 Lut 2005, 20:42:42 UTC

From: "Andrzej B." <chepry w poczta.onet.pl>

> Wyrzuciłem sekcję o nazwie: "Dobra praktyka - odsyłacz powrotu na
> górę strony" ze strony [[Wikipedia:Tworzenie haseł]], ponieważ
> w czasach rolek w myszkach i klawiaturach jest to nie tylko zbędne,
> ale i nieestetyczne (szczególnie w artykułach z dużą liczbą krótkich
> sekcji). Pomijam już fakt, że - praktycznie rzecz biorąc - nikt
> z nas z tego nie korzystał/korzysta, a robi się zamieszanie, gdy
> ktoś gorliwie zastosuje się do zaleceń edycyjnych (które właśnie
> dopracowujemy).
>
> Jeśli ktoś uważa to za przestępstwo - to przepraszam, przywrócę
> [...]

Już koniec przestępstwa, bo cofnąłem Twoje zmiany. Ja uzywam tego bardzo
intensywnie i bardzo mi to pomaga. Np. w stronach z podstawowymi zagadnienia
jest to po prostu niezbędne. A tępienie takich wpisów w artykułach krótkich
jest logiczne i nie ma potrzeby zastanawiania się nad tym.

Nie wiem o co Ci chodzi, ale nie mam zamiaru dzisięć razy kręcić pokrętłem
od myszki.

Beno/GEMMA