[Wikipl-l] kategorie

Rafał Klisowski rafick w gazeta.pl
Wto, 8 Lut 2005, 21:06:55 UTC

poniedziałek, 7 lutego 2005, 18:43, przeczytałem:

AD> Szczególnie jeżeli sąsiadują ze sobą artykuły o płytach artystów, którzy
AD> mają niewiele wspólnego - Anna Maria Jopek,

Kategoria Pop, Jazz

AD> Iron Maiden

Rock, Metal

AD> czy Mandaryna ;)

Disco, owoce i warzywa :)

Ja rozumiem, że Metallica jest zjawiskiem i instytucją, ale tworzenie
odrębnej kategorii powoduje zamieszanie, o którym wiele osób już pisało.
Za chwilę okazę się, że w kategorii owoce powstanie kategoria banan a w
niej kategoria chipita.

--
pozdrawiam,                                http://www.klisowski.net/
Rafał                "Któż umie tak jak Polak mówiąc milczeć, milcząc pić