[Wikipl-l] Nieskategoryzowane strony

Piotr Zaborski pitazboras w op.pl
Pon, 7 Lut 2005, 17:33:52 UTC

> To nie jest błąd tylko kwestia niezbyt częstego odświeżania tej listy.
> Bo ona, wbrew pozorom, jest statyczna. Generuje się ją (tak jak inne
> podobne) co jakiś czas z dumpa bazy danych za pomocą odpowiedniego
> skryptu. Ta wersja już widocznie jest dość stara.

Skoro już ten temat został poruszony, to z tego co wiem na liście są też
strony z kategorii automatycznie przydzielanych na podstawie jakiegoś
zamieszczonego szablonu, np. "Zalążek artykułu" (to zrozumiałe, bo tak
jakby było dalej nieskategoryzowane), ale również "Strony
ujednoznaczniające" (a tych IMHO nie powinno być na liście
nieskategoryzowanych, bo często jedno hasło dotyczy kilku różnych
kategorii np. [[Uran]]). Nie wiem też jak wygląda sprawa z redirami. Czy
są one umieszczane na tej liście? Bo jak tak, to z pewnością nie powinny.
Pitazboras

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/