[Wikipl-l] Ratunku dla nowych :-)

Tomek Polimerek Ganicz poli w toya.net.pl
Nie, 6 Lut 2005, 18:06:58 UTC

ilmatar w gazeta.pl napisał(a):
> Nikt nie odpowiada na moje wątpliwości, więc nie wiem, czy mam "łapać" jakiegoś
> starego wygę i go zamęczać, czy mogę spytać wszystkich?
> Oto co mnie gnębi: nie wiem gdzie i jak rozmawiać na temat konkretnego artykułu,
> skoro w nim samym jest odnośnik, że "nominowany do medalowych", ale już go tam nie
> ma?
> W "Wikipedia:Propozycje do Artykułów na medal/Zasady"
> napisano mi tak:

> --
> Odpisałam tak:

> [...]

Fakt. Ktoś dał ciała kasując całą dyskusję ze stron do nominacji nie
wstawiając jej do dyskusji w haśle. Powinno się je przenosić - bo tam
jest wiele cennych uwag, które mogą pomóc w poprawie tych haseł.
Skasowano też parę innych dyskusji w ten sposób...
Odnalazłem tę dyskusję i jest teraz dyskusji do hasła.
Co do samego hasła to niestety nadal uważam, że się nie kwalifikuje.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli/kontakt.html