[Wikipl-l] Ratunku dla nowych :-)

ilmatar w gazeta.pl ilmatar w gazeta.pl
Nie, 6 Lut 2005, 16:55:38 UTC

Nikt nie odpowiada na moje wątpliwości, więc nie wiem, czy mam "łapać" jakiegoś
starego wygę i go zamęczać, czy mogę spytać wszystkich?
Oto co mnie gnębi: nie wiem gdzie i jak rozmawiać na temat konkretnego artykułu,
skoro w nim samym jest odnośnik, że "nominowany do medalowych", ale już go tam nie
ma?
W "Wikipedia:Propozycje do Artykułów na medal/Zasady"
napisano mi tak:
--
Odpisałam tak:

> Tak się stało, że miałam zastrzeżenia do nominowanego artykułu o Salvadorze Dalim.
Było więcej zastrzeżen, czytałam je, ale znikły i nie ma już tego hasła w miejscu, do
którego mnie odsyłacie: <<Wpisać zastrzeżenia tutaj (Artykuły wycofane ze strony
"Artykuły na medal").>> Zrobiłam więc własne poprawki i czekam, żeby ktoś je ocenił.
Nie mam żadnego doświadczenia w pracy nad Wikipedią, ale dostaję paczki z pocztą.
Chciałabym, żeby ten artykuł wrócił na dawne miejsce. Czy to możliwe? Ilmatar
--

I cisza.
To co mam robić?

pozdrowienia