[Wikipl-l] Lista Wildsteina

Marcin Sochacki wanted w gnu.univ.gda.pl
Czw, 3 Lut 2005, 18:15:03 UTC

On Thu, Feb 03, 2005 at 06:40:31PM +0100, Tomasz Wegrzanowski wrote:
> Lista jest podobno dostępna w czytelni IPN.
> Trzeba się przejść do IPN, zrobić zdjęcia kolejnych stron,
> obliczyć MD5 tego zbioru plików, a potem jakoś oficjalnie
> oświadczyć, że to MD5 jest prawidłowe i zostało zrobione
> tego a tego dnia przez tą a tą osobę.

Odnoszę wrażenie, że sobie od pewnego czasu ironizujesz.
Wiesz przecież, że bez zgody IPN uzyskanie wiarygodnego archiwum jest
praktycznie niemożliwe, a pomysł ze zdjęciami technicznie mało realny
(trzeba by te zdjęcia potem zOCRować, nie wspominając o sporej stracie
czasu).

W każdym razie, jeśli robisz sobie jaja, to przynajmniej zaznacz to
smiley'em, a jeśli nie robisz -- to tylko mogę wyrazić wyrazy
ubolewania z tytułu niezdrowych pomysłów.

Wanted