[Wikipl-l] Lista Wildsteina

scibor w math.uni.lodz.pl scibor w math.uni.lodz.pl
Czw, 3 Lut 2005, 17:51:19 UTC

> Narazie musi nam wystarczyć piąte:) A przed chwilą w Panoramie
> powiedzili coś w stylu że "haslo Lista Wildsteina pojawiło się już nawet
> w jednej z internetowych encykopedii", szkoda że nei powiedzieli nazwy
> lub nie pokazli zrzutu z ekranu:)

Czy naprawdę Was to cieszy? Czy nie zastanwiacie się, że uczesniczymy w
zbiorowym szkolowaniu setek ludzi? Nie macie bliskich na tej liście? Może
dokładnie popatrzcie po rodzinie, bo mogą być niewinni a będą zbierać razy
przez nieodpowiedzialnego gościa.

Ręcę mi opadają i coraz mniej chętnie zerkam na ten projekt (wikipedii)

Ścibór