RE: [Wikipl-l] Zgłoszenie na Administratora

Dorożyński Janusz dorozynskij w poczta.onet.pl
Śro, 2 Lut 2005, 07:12:25 UTC

/
/
/
| Pierwsza spieszę z poparciem! :)

A niech tam, zawsze krok w krok za Seleną ;-)

Moje mocne _za_

I żeby tradycji stało się zadość, trochę pomarudze i
popolimeryzuję (czy popolaryzuję) :-) - podobno mamy teraz
lepszy, cudowny sposób głosowania w takich sprawach, nie
tutaj, ale na wiki, i Ty Chepry też podobno jesteś za takim
ulepszeniem ;-)

	Pzdr., J"E"D (Ency)