[Wikipl-l] [Fwd: 'usunac osłoskop']

Juliusz Z juliusz.zielinski w gmail.com
Pon, 29 Sie 2005, 12:11:36 UTC

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz napisal dn. 29.08.05 11:44:

>cóż...
>
>URL	PageRank
>http://www.osloskop.net	4
>
>URL	PageRank
>http://pl.wikipedia.org/	7

Zdaje się, że niektórych z Wikipedystów ubódł protekcjonalny ton od
osłów. Zupełnie niepotrzebnie, potem dowodzimy sobie, że niesłusznie, że
"nie jesteśmy tacy mali", że pozycja siódma to też znacząca... Spuścić
trzeba tymczasem zasłonę pobłażania na osłów i ich reprezentanta,
wikipedia bowiem na do spełnienia inną (i ważniejszą społecznie) rolę,
niż serwis balansujący na krawędzi legalności. Jedni chcą pracować dla
poszerzania wiedzy trzymając się przy tym zasad legalizmu, inni po to,
żeby stwarzać możliwości omijania prawa. Po prostu działamy w innych
światach.

Co do samego hasła "Osłoskop": powinien istnieć, ale w tej formie jak
teraz nadaje się wyłącznie do skasowania.

Julo