[Wikipl-l] [Fwd: 'usunac osłoskop']

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Pon, 29 Sie 2005, 09:44:24 UTC

On Sun, 28 Aug 2005, Krzysztof P. Jasiutowicz wrote:

> Przesyłam reakcję na wstawienie Osłoskopa do SdU
> Temat: 	'usunac osłoskop'
> Nadawca: 	muran <gaz_xxx w interia.pl>
> Chlopcze smiesza mnie Wasze teksty, ze reklamujemy sie u Was. Troche za malo odwiedzin macie zeby nas rozreklamowac :D ale nie przejmuj sie, tez kiedys bedziecie duzym serwisem ;)

cóż...

URL	PageRank
http://www.osloskop.net	4

URL	PageRank
http://pl.wikipedia.org/	7

--
'Intel officially released the Pentium II in May of 1997. Intel leveraged
the many millions it had spent on making "Pentium" a household word, and