[Wikipl-l] Ankieta

wikipedysta w gazeta.pl wikipedysta w gazeta.pl
Wto, 23 Sie 2005, 17:39:38 UTC

Najbardziej mnie rozbawiło 7 pytanie... :-))
Problem w tym, że jak ja sobie zdeklaruję
belwederskiego, to nie oznacza, że nim będę...
Ta ankieta więc będzie jedynie deklaratywną :-))

I drugi, dużo większy problem - brak
odpowiedzialności w wiki za procedurę i ostateczną
jakość hasła. Co z tego, że np. ja jestem magistrem
powiedzmy chemii, skoro piszę na każdy temat i
poprawiam każde dowolne hasło? Jak się moja
wiedza liczy np. w zakresie teologii? Jako 2 klasa
podstawówki? ;-))

PS. Idea słuszna, ale póki nie zreformuje się pewnych
reverto-tendencji na wiki i niektórych brako-zasad...
póty nawet najlepszy fachowiec w dziedzinie nie
przeskoczy 3 revertów laików :-)))