Re: [Wikipl-l] Nadużywanie szablonu doPracowania

Paweł Mroczkowski pawel.mroczkowski w neostrada.pl
Wto, 23 Sie 2005, 11:49:07 UTC

----- Original Message -----
From: "Tomek Polimerek Ganicz"
Sent: Monday, August 22, 2005 10:41 PM
Subject: [Wikipl-l] Nadużywanie szablonu doPracowania

>Ostatnio zapanował niedobry moim zdaniem zwyczaj, że wiele osób dodaje
szablon doPracowania bez żadnego uzasadnienia.

Fakt - mnie się też zdarzyło. Kwestia mocno komplikuje życie.

>W związku z tym wprowadziłbym obowiązek tworzenia sekcji na stronie
dyskusyjnej artykułu zatytułowanej "do dopracowania" - w której
należałoby krótko wyłuszczyć powody wstawienia szablonu.

Ten obowiązek już chyba jest... Ja bym to zrobił inaczej: trzeba by zmienić
szablon "do dopracowania" w taki sposób, żeby razem z tym szablonem, w
jakiejś możliwie najprostszej składni, mozna było zwięźle wskazać ten powód
(np. "błędy ortograficzne", "niepełna informacja" czy jakoś tak). Ideałem
byłoby, gdyby ten szablon automatycznie odmawiał pojawienia się bez takiego
uzasadnienia, ale to już się chyba nie da zrobić.

>Jak uzasadnienia nie ma, to szablon powinien być natychmiast usuwany
przez administratorów.

Zgoda. Przy okazji przeprowadzi się przegląd WP:SWD.

>--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli/kontakt.html

Uprzejmości,
Paweł Mroczkowski -
pawel(dot)mroczkowski(at)neostrada(dot)pl