[Wikipl-l] artyku³y na medal

Krzysztof P. Jasiutowicz kpj w gower.pl
Pon, 22 Sie 2005, 21:19:51 UTC

4c_wikipedia@ napisa³(a):

> [...]
>>

>Kilian podaje bibliografiê i wszystko mo¿na sprawdziæ. Jego artyku³y s± wyj±tkowo zrozumia³e i reviewerem mo¿e byæ ka¿dy, kto chwilê pomy¶li -
>zreszt±, Kilian sam o to prosi.
>
>RManka - z ca³ym szacunkiem, ale przy takiej ¶ciemie do medalu jest
>daleko.

>O ¶mieciowej bibliografii napisa³e¶ Ty - wiêc nie wiemy, do kogo ta uwaga.

>Sprostuj, je¶li czego¶ nie rozumiemy - co jest mo¿liwe. Wydaje siê nam, ¿e na en dzia³a to w³a¶nie w opisany przez nas sposób: review -> featured. A je¶li nie dzia³a, to mo¿emy pój¶æ w³asn± drog±.

Mo¿e review ale nie peer. Na WP-En mog± sobie na to pozwoliæ bo u nich
siê ekspertów znajdzie.

>A do czego doros³a?

Jest pewna ró¿nica - proporcje.

> [...]
># Za Macieias 12:43, 17 cze 2005 (CEST)
># Za, 4C&#57369; 10:49, 22 cze 2005 (CEST)
># Za Togo 11:25, 24 cze 2005 (CEST)
># Za Alx D 13:37, 24 cze 2005 (CEST
>
>Kto tu jest ekspertem? I co, artyku³ jest medalowy? W trakcie "wiszenia" artyku³u na li¶cie, dokonano w nim wielu zmian, co najmniej w formatowaniu. I wskazanie tego typu usterek ma byæ równie¿ celem "review".
>
>Po prostu - na medal, to na medal. Ale, jak mawia Owsiak - "róbta, co chceta".

Trzeba by³o tak od razu mówiæ:
Artyku³ na medal - artyku³ d³u¿szy,  ³adniejszy, bardziej zrozumia³y ni¿
te dziesi±tki tysiêcy co s± za nim w polskiej Wikipedii.
O zawarto¶ci merytorycznej siê nie wypowiadamy nie jeste¶my fachowcami z
danej dziedziny i nie sprawdzili¶my zgodno¶ci dat, liczb czy bibliografii.

Pozdrowienia,
Kpjas.
--
Wikipedia - knowledge to the world.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l