RE: [Wikipl-l] Kategoria:Polskie wsie + uwaga ogólna o kategoriach

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Pią, 16 Lip 2004, 17:59:53 UTC

Niedlugo liczba kategori osiagnie liczbe artykulow. Ktos pare dni temu otworzyl kategorie Pantera, dla artykulow na temat metalowej kapeli o tej nazwie. Ciekawe ilu artykulow sie doczekamu na jej temat.

Jonasz

-----Original Message-----
From: wikipl-l-bounces w Wikipedia.org [mailto:wikipl-l-bounces w Wikipedia.org] On Behalf Of selena
Sent: Friday, July 16, 2004 1:56 PM
To: Polish Wikipedia mailing list
Subject: Re: [Wikipl-l] Kategoria:Polskie wsie + uwaga ogólna o kategoriach

> Faktycznie. Po co kategoria miejscowości miejskich i osobnie wiejskich?
Czy
> ten podział jest potrzebny? Zmuszamy czytelnika do szukania w dwu
> kategoriach zamiast w jednej.
>
> BRAWO SELENA !!!
>
> Beno/GEMMA

Dziękuję, choć nie wierzę, że ta idea doczeka się realizacji. Uważam też, że
kategorie mnożą się jak króliki, a powinniśmy dążyć do minimalizacji ich
ilości. Tymczasem - założę się, że jak rano wstanę, liczba kategorii
przekroczy 500. Gdyby miała się jednak zacząć tu teraz jakaś wojna, to ja
nic nie mówiłam.
Selena