[Wikipl-l] Re: Strony kalendarium

Tomasz Sienicki tsca w edb.dk
Pon, 12 Lip 2004, 13:59:29 UTC

 Daniel Miłaczewski wrote:

> Już wcześniej to sygnalizowałem, ale jakoś umknęło.

 Nie tyle umknęło, ile nie napisałeś po co i dlaczego, więc nie bardzo
 było z czym polemizować.

> Czy w kalendarium dnia nie byłoby lepiej aby imiona z danego dnia były
> umieszczone przed sekcją święta?

 Nie, bo:
 1. (argument ideologiczny) Imieniny to jest święto.
 2. (argument estetyczny) W większości dni sekcja 'święta' była kompletnie
    pusta; teraz nie jest. Jest wypełniona treścią na temat (patrz pkt. 1)
 3. (argument praktyczny) Można teraz dopisywać imiona edytując tylko część
    strony (sekcję), co generalnie zmniejsza ilość konfliktów edycji i
    automatycznie opisuje zmiany.
 4. (argument kompromisowy) Nazwa sekcji jest w szablonie, więc jeśli
    większość uzna to za stosowne, można jedną edycją zmienić w całym
    kalendarium nagłówek "Święta" na "Święta ważne, święta mniej ważne,
    a także imieniny"

 Przy okazji info: do ujednolicenia posostały zostały trzy miesiące
 (styczeń - marzec).

--
 tsca * Tomasz Sienicki