[Wikipl-l] Polskie znaki na en.wiki

Paweł 'Ausir' Dembowski fallout w lexx.eu.org
Pon, 30 Sie 2004, 17:30:25 UTC

dpc> Nie wiem jak u was, ale u mnie standardowo en-wiki ustawia sie na
dpc> kodowanie Europa Zachodnia (ISO), gdzie w ogole wychodza kwadraty
dpc> zamiast polskich liter, takze w artykulach... Zastanawiam sie wiec,
dpc> czy jest sens umieszczac tam polskie znaki - czy uzytkownicy za
dpc> granica tez widza kwadraty? Rosyjskie litery czy chinskie znaczki sa
dpc> jak najbardziej w porzadku, ale polskich nie ma..
dpc> Regards,
dpc> Michal Derela

E, w samych artykułach (nie nazwach) jest chyba unicode?

--
Ausir
mailto:fallout w lexx.eu.org