[Wikipl-l] Polskie znaki na en.wiki

derela w polbox.com derela w polbox.com
Pon, 30 Sie 2004, 17:09:36 UTC

> na en: niestety polskie znaki oprócz "ó" nie dzia aj  - nazwa artyku u
> si  wykrzacza. Nale y natomiast poda  prawid ow  pisowni  w tre ci
> samego artyku u.

Nie wiem jak u was, ale u mnie standardowo en-wiki ustawia sie na
kodowanie Europa Zachodnia (ISO), gdzie w ogole wychodza kwadraty
zamiast polskich liter, takze w artykulach... Zastanawiam sie wiec,
czy jest sens umieszczac tam polskie znaki - czy uzytkownicy za
granica tez widza kwadraty? Rosyjskie litery czy chinskie znaczki sa
jak najbardziej w porzadku, ale polskich nie ma..

Regards,
Michal Derela
---
Polish Armour 1918-39,