[Wikipl-l] Re: Re: Re: Kopernik

Silthor silthor w wp.pl
Pon, 23 Sie 2004, 06:24:21 UTC

> tak w ogole czy ktos wie jakie strona byla pokazywana przez wiki
> jako najpotrzebniejsza? nie pamietam juz ale ktoregos z
> wikipedystow i zamiast poprosic onego wikipedyste zeby choc
> napisal chocby jednoslowo o sobie, zeby nie kusilo ludzi do
> atakow (jestem ciekaw jak wygladaly te ataki) postanowiono
> zablokowac ja czyli wykorzystac metody antywikipedystyczne

Z łaski swojej pisz o rzeczach, o których masz pojęcie. Wikipedysta Dixi (bo
to o nią chodzi) chciała żeby jej strona była skasowana, więc proszenie o
wpis raczej nie wchodziło w rachubę.

Blokowanie strony nie jest cenzurą, tylko zatrzymaniem edytownia strony wte
i wewte. Należy w dyskusji ustalić sporne kwestie a następnie wstawić wersję
na którą jest zgoda do artykułu i jak emocje opadną odblokować go.

Gdyby nie możliwość blokowania stron, to już kilka razy mielibyśmy wojny
edycyjne z maniakami gotowymi dziesiątki razy zmieniać artykuł na swoją
modłę, dodając jakieś bzdury. Mój ulubiony przykład to gościu od
prokarelskich polskich terrorystów atakujących Putina mailem. Dopiero
blokada strony zatrzymała uporczywe wstawianie wymysłów przez tego osobnika.

Silthor