Odp: [Wikipl-l] Re: Re: Re: Kopernik

MaRCiN Okolotowicz zero w wp.pl
Pon, 23 Sie 2004, 05:46:27 UTC

>   Nie chodziło o narodowość a określenie pochodzenia może zatem
tytuł sekcji
> powinien brzmieć Pochodzenie Kopernika.

w takim razie nie Toruńczyk tylko torunianin

>   Z powodu blokady strony nie można poprawiać żadnych błędów.

wczesniej sie nie wypowiadalem bo nie wiedzialem o co chodzi
dzis chce napisac ze to co sie dzieje na koperniku to cenzura,
lamanie zasad wikipedii i nadwyrezenie zaufania przez pewne osoby
(administratorow) ktorzy poczuli sie troche kierownikami projektu
rzekome ataki na strone to w koncu wiedza jaka ci "wandale"
wyniesli ze szkoly
mysle ze to jest do zalatwienia w inny sposob

tak w ogole czy ktos wie jakie strona byla pokazywana przez wiki
jako najpotrzebniejsza? nie pamietam juz ale ktoregos z
wikipedystow i zamiast poprosic onego wikipedyste zeby choc
napisal chocby jednoslowo o sobie, zeby nie kusilo ludzi do
atakow (jestem ciekaw jak wygladaly te ataki) postanowiono
zablokowac ja czyli wykorzystac metody antywikipedystyczne