[Wikipl-l] Polimerek

Gemma studio w gemma.edu.pl
Czw, 12 Sie 2004, 12:06:11 UTC

Polimerek jest chyba na wakacjach. Ja popełniłem artykuł [[dimer]]. Mam
nadzieję, że Polmerek, jak wróci, to go sprawdzi. Ale wraca tu sprawa
konsultantów artykułów, czy jak ich kto zwał.

Aż mnie kusi, żeby do [[dimer]]a dopisać na końcu formułkę:

'Tym artykułem opiekuje się wikipedysta: Polimerek.'

albo

'Jeśli chcesz skonsultować ten artykuł zadaj pytanie na jego
[[dyskusja:dimer|stronie dyskusji]] lub zapytaj
[[wikipedysta:Polimerek|opiekuna artykułu]].'

A może jakoś powiązać kategorie z opiekunami? Oczywiście może być więcej niż
jeden opiekun na kategorię i odwrotnie. Ja bym się dopisał do DTP, koloru,
poligrafii, żeglarstwa, fotografii. Biorąc jednakl pod uwagę, że sporo
wiedzy i wysiłku włożyłem w niektóe artykuły z branż, na których znam się
wywrywkowo, dobrze by był0o opiekunów przyspisywać do poszczególnych
artykułów też, a nie tylo do kategorii. No a marzeniem byłoby wuświetlanie
się tych artykułów u anego wikipedysty-opiekuna w sposób podobny do
obserwowanych (albo wręcz w obserwowanych).

Beno/GEMMA

JA bym się dopisał do