[Wikipl-l] Obserwowane

silthor silthor w wp.pl
Czw, 12 Sie 2004, 11:04:52 UTC

Witam

To w zasadzie do Tawa, bo chyba tylko on cos' w tej kwestii moz.e.
W jaki sposób mam nadzorowac' wybrane artyku?y skoro funkcja obserwowane
jest ograniczana do marnych 12 godzin? Nie jestem w stanie wchodzic' na
wiki wystarczaja;co cze;sto, wie;c niektóre zmiany w artyku?ach, które
obserwuje; (a zdarzaja; sie; ws'ród nich ataki wandali, z.arty lub
"radosne edycje") przejda; niezauwaz.one przeze mnie. Bo przewijac'
ostatnich zmian z ca?ego dnia to mi sie; nie chce.

Prosi?bym wie;c o ustawianie tego minimum na przynajmniej dobe; jes'li
to moz.liwe.

Pozdrawiam
Silthor