[Wikipl-l] Re: wkład użytkownika 83.30.39.156

Krzysztof P. Jasiutowicz kpj w gower.pl
Sob, 7 Sie 2004, 21:23:17 UTC

On 07-08-2004, Robert Wrzesiński wrote thusly :
> Ja bym to zostawił. Sprawdziłem część odnośników i wszystkie były
> związane tematycznie z hasłem. Uznałbym to za wkład w rozwój Wiki.

Na pierwszy rzut oka może dodawanie takich linków nie jest czymś z gruntu
złym, jednak nam chodzi o to żeby art. w Wikipedii, miały najwięcej dobrej,
obszernej i NPOV treści.

Dodając wiele linków do zapewne ciekawych i rozbudowanych stron, na pewno
tego nie osiągniemy. Naszym celem nie jest zbudowanie linkowni.

W tym konkretnym przypadku może wstawiającemu te linki chodzic przede
wszystkim o lepsze miejsce w rankingu Google'a. Wikipedia jest wysoko,
jeśli z Wikipedii jest link do jego strony, to jego strona też idzie w
górę w rankingu.

Dobry autor Wikipedii wpisuje bądź poprawia treść WP, a nie wstawia linki
do własnego serwisu.

Pozdrowienia,
Kpjas.