[Wikipl-l] Re: wkład użytkownika 83.30.39.156

Krzysztof Burghardt krzysztof.burghardt w wp.pl
Sob, 7 Sie 2004, 20:43:56 UTC

W liście z sob, 07-08-2004, godz. 22:34, Robert Wrzesiński pisze:
> Ja bym to zostawił. Sprawdziłem część odnośników i wszystkie były
> związane tematycznie z hasłem. Uznałbym to za wkład w rozwój Wiki.

Te strony zawierają dużo bannerów, a niewiele treści.
Moim (i nie tylko) zdaniem osobie tej chodziło o podniesienie
miejsca strony w rankingu wyszukiwarek.

Np. Cała strona na temat IRC, to zaledwie kilkadziesiąt linijek
+ 6 bannerów... ma to wątpliwą wartość merytoryczną.

--
Krzysztof Burghardt <krzysztof.burghardt w wp.pl>