[Wikipl-l] o jednym z hasel...

Gemma studio w gemma.edu.pl
Czw, 5 Sie 2004, 21:24:27 UTC

From: "silthor" <silthor w wp.pl>
> W pełni popieram Beno w tej kwestii. Możemy być trochę bardziej
> awangardowi niż inne encyklopedie i MSZ powinniśmy być.

Wiedza, to wiedza. Co w tym awangardowego? A pisuje się nieraz o większych
bzdetach z pretensjami do istotności takich informacji, np. że papież coś
tam pokropił (to dopiero jest banał). No, ale niektórzy kochają papę i jest
to dla nich (z całym szacunkiem) strasznie ważne. Dla mnie nie, ale z
Wikipedii bym nie usuwuał (choćbym chciał) właśnie przez wzgląd na uczucia
innych. Dla mnie pół-bogini to dopiero jest Nicol Kidman. Ech, żeby tak
wpadła do Warszawy napić się soku na Nowym Świecie. Całował bym płyty
chodnikowe, po których stąpałaby bosą nogą...

Beno (może mi się przyśni)/GEMMA