[Wikipl-l] jednak jakieś publikacje są?

Nuntaro nuntaro w o2.pl
Czw, 5 Sie 2004, 17:35:48 UTC

> No więc już wiem, że we wstępniaku do wrześniowego numeru PCWK (ukaże
> się ok. 20 sierpnia, czyli za dwa tygodnie) będzie zajawka - fragment
> mojego artykułu o Wikipedii - jako sygnał ważnego wydarzenia, natomiast
> w numerze październikowym (ok. 20 września) idzie cały artykuł, bite 4
> strony. Akuratnie na działającą już w szkołach dzieciarnię i spływającą
> do uczelni studenterię.
>
> Mam nadzieję, że jak przeczyta go te 150-200 tys. ludzi, nastąpi skok
> podobny jak po artykule w Wiedzy i Życiu. A i parę duszyczek do
> konkretnej roboty też pewnikiem się znajdzie. Amen!

> [...]

Może więc czas przywrócić na stronie Promocja (usuniętą przed tygodniem)
[[Wikipedia:Tekst do gazety o polskiej wikipedii]]??
Może szczęśliwsze byłoby sformułowanie np. "Artykuły o Wikipedii w
polskiej prasie i czasopismach", ale ślady takich publikacji powinniśmy
chyba zbierać.

Nuntaro

--
Używam M2 -  klienta poczty wbudowanego w Operę: http://www.operapl.net/