[Wikipl-l] Jak to sie stalo?

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Czw, 5 Sie 2004, 13:53:30 UTC

Pozwalam sobie zacytowac wpis z dyskusji Wikipedysty Kapjasa, ktory dokonal Wikipedysta Paweł Wimmer. To jest to czego potzrebujemy.

Jonasz

No więc już wiem, że we wstępniaku do wrześniowego numeru PCWK (ukaże się ok. 20 sierpnia, czyli za dwa tygodnie) będzie zajawka - fragment mojego artykułu o Wikipedii - jako sygnał ważnego wydarzenia, natomiast w numerze październikowym (ok. 20 września) idzie cały artykuł, bite 4 strony. Akuratnie na działającą już w szkołach dzieciarnię i spływającą do uczelni studenterię.

Mam nadzieję, że jak przeczyta go te 150-200 tys. ludzi, nastąpi skok podobny jak po artykule w Wiedzy i Życiu. A i parę duszyczek do konkretnej roboty też pewnikiem się znajdzie. Amen!

--Paweł Wimmer 14:48,