[MK-EDU] А1. Вики-страница за училиштето

snezana stoimenova snezanastoimenova at yahoo.com
Sat Feb 23 14:52:20 UTC 2013

Pocituvan,
Ne interesira dali nie nastavnicite sekoj posebno treba da si napravi sekcija i da  raboti od svoeto korisnicko so ucenicite koi se zainteresirani da rabotat ili ureduvanjeto na stranite treba da bide zaednicko, bidejki nie sme 6 nastavnici koi sme vkluceni vo ovaa rabota.
Odnapred Vi blagodaram
Snezana