[MK-EDU] А1. Вики-страница за училиштето

Dimce Grozdanoski dimce.grozdanoski at gmail.com
Sat Feb 23 06:37:07 UTC 2013

* Архивата на е-пораки може да ја најдете на следнава врска:
http://lists.wikimedia.org/pipermail/mk-edu/
* Прирачник за работа со вики може да најдете на следнава врска:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Priracnik_za_wiki.pdf, стр.
* Повеќето од вики-страниците за училиштата се веќе создадени, побарајте
можеби веќе ја има страницата за вашето училиште.