[MK-EDU] А1. Вики-страница за училиштето

Mimoza Mijoska mimozamijoska at yahoo.com
Mon Feb 18 15:28:05 UTC 2013

Почитувани,
Јас присуствував на презентацијата што се одржуваше во Битола на Технички факултет. А во списокот на присутни не е спомнато нашето училиште СОУ„Кузман Јосифоски - Питу“- Прилеп. Со другата колешка од Прилрп први дојдовме и чекавме да се среди интернетот за да можеме да ја следиме презентацијата. (Да не бидам заборавена во списокот за сертификати)

Поздрав,
Мимоза Мијоска