[MK-EDU] Википедија во СЕОУ „Гостивар“

Dimce Grozdanoski dimce.grozdanoski at gmail.com
Fri Apr 5 12:27:09 UTC 2013

FYI, имаме добри вести од СЕОУ „Гостивар“, кое е прво училиште кое ќе
работи на три јазични изданија на Википедија: македонски, албански и
турски. Очекуваме што е можно поскоро видливи активности на Википедија.

За вики-проектите на македонски јазик може да ја погледнете следнава
википедија на албански јазик реализиран од страна на студентите на SEEU
од Тетово може да најдете на следнава URL:
http://sq.wikipedia.org/wiki/WPSEEU. По урнек на овие проекти може да се
креира проект и на Википедија на турски јазик.

Доколку е потребна било каква помош, стоиме на располагање.

Поздрав,
Димче Грозданоски