[MK-EDU] UPDATE (2013.4.4) - НУБСК, соработка, 130 тома македонска книжевност

Dimce Grozdanoski dimce.grozdanoski at gmail.com
Thu Apr 4 09:10:26 UTC 2013

FYI, вчера 3 април 2013 година, потпишан е Анекс кон меморандумот за
соработка со НУБСК - Национална Установа Национална и универзитетска
библиотека „Св. Климент Охрдиски“ - Скопје , преку кој НУБСК ги стави на
располагање преводите на англиски јазик на делата од едицијата 130 тома
македонска книжевност, наведени во списокот подолу. Делата се
отстапуваат под лиценцата
НаведиИзвор-Некомерцијално-СподелиПодИстиУслови 3.0 (CC BY-NC-SA 3.0).
За истите НУБСК има обезбедено согласност од авторите да бидат објавени
на вен страните сопственост на фондацијата Викимедија.

Овие дела наскоро ќе бидат подигнати на Commons од страна на Викимедија
Македонија во pdf формат, додека на en.wikisource.org ќе бидат подигнати
текстовите во ASCII формат.

Ова е голема можност доколку имате потреба од референцирање во статиите
на википедија, во било кое јазично издание, директно да референцирате
кон on-line изданијата подигнати на викимедиините сајтови.

Поздрав,
Димче Грозданоски