Re: [Wikipl-l] RFC

Przykuta przykuta w o2.pl
Czw, 19 Maj 2005, 11:54:55 UTC

> Ale to nie tylko Selenie odpierdala. Pomijając już Niki z jej
typowymi
> zachowaniami psycholożki, ale nawet KPJasowi wali w dekiel bo
napisał mu
> gdzies w dyskusji cyt.: "pozdrawiam serdecznie".

Każdemu z nas w czymś odpier..., Tobie Beno też z "jajami" i
"odpierdalaniem". Może bym się podpisał pod Twoim wczesniejszym
apelem o podziekowania dla Ergonoma, gdyby nie forma. Bo nie jestem
tu po to, żeby okazywać charakter, tylko trzymać się NPOV.

 Ostatnio obecność
Kwietnia jest
> tak duża że zwracają się do niego nowi wikipedyści.

I dlatego ja, a ostatnio widzę, że też Andrzej z Helu prowadzę
komitet powitalny, żeby nowi zgłaszali sie do adminów, a nie do
Kwietnia i innych mąciwodów, których działania (swiadome, celowe lub
nie) powodują że się kłócimy o pierdoły. Co do serdecznego
pozdrawiania i zwrotów grzecznościowych - to stosuję je także dla
wandali. Nie widzę w tym nic zdrożnego, a może właśnie w ten sposób
okazuję charakter. Zamierzam się tego twardo trzymać. Bluzgi rzucam
prywatnie, by mail jak juz trzeba.