[Wikipl-l] pewnie bede w mniejszosci (tabelki krolow)

Olaf Matyja olaf w ipipan.waw.pl
Pon, 12 Sty 2004, 12:54:30 UTC

> Mnie osobiscie nie podoba sie nadmiar kolorow, ponadto nadmiar slow
> zaczynajacych sie wielkimi literami jest bledem w tak malej tabelce.

Moze sprobuj zrobic wlasna wersje pliku 2003/propozycja (np.
2003/propozycja2 ), tak aby dalo sie porownac ?

> Uzasadnienie:
>
> Wielkimi literami mozna zaczynac naglowki w wiekszych tabelach niz
takie
> jednolinijkowe. Tu nadmiar wielkich liter wystepowalby w prawie
wszystkich
> wyrazach, co nie sprzyja czytelnosci.
>
> No ale o gustach nie bede dyskutowal. dajcie mi tylko dokonczyc krolow
-
> wszyscy beda identyzie lamani w htmlu i jak komus sie bedzie chcialo,
> churtem z bota podmieni najwyzej.
>
> Zamierzam zrobic wszystkich krolow 1) tych co sa sprawdzajac, 2) tych
> [...]

W poniedzialek wracam ze Szwecji i wezme sie za kalendarium.
Najwyzej, jesli potem beda jakies zmiany, to z automatu poprawie.

Czy tez mam czekac na poprawiona liste krolow ? A jesli tak to kiedy
mozna spodziewac sie zakonczenia ?

Olaf