Odp: [Wikipl-l] Baza danych zdjec

kwp7 kwp7 w wp.pl
Pon, 5 Sty 2004, 12:34:33 UTC

Dnia 3-01-2004 o godz. 16:55 Pawel Wajda napisał(a):
> Przeglądając zbiory mych starych i nie tak starych zdjęć,
> znalazłem

> wiele, które przydały by się na Wikipedii np. Dixi. Sądzę,
> że wielu

> Wikipedystów ma w swych zbiorach rozproszone zdjęcia, które
akurat
> nie

> pasują do ich artykułów, lecz mogły by się przydać innym.
> Nie ma sensu

> wszystkich ich wrzucać mając nadzieje, że ktoś je użyje.
> Moglibyśmy

> jednak stworzyć metastronę, na którym każdy, kto chce
> [...]

Właśnie się przymierzałem do zrobienia takiej strony u siebie,
kiedy odkryłem że nie można przesyłać plików :-( Chętnie bym
udostępnił parę zdjęć a niekoniecznie mam czas, ochotę i wiedzę
żeby tworzyć artykuł "pod" zdjęcie.
Dobrze by to zrobić tak,  żeby łatwo można się dowiedzieć co
jest na zdjęciu bez potrzeby przeglądania wszystkich
(miniaturki? wyszukiwanie?)
Przy okazji warto wrócić do sprawy wyodrębniania galerii zdjęć w
ramach artykułu (głównie w hasłach "geograficznych"). W
niektórych są np 2 zdjęcia duże na stronie i jakbym chciał dodać
swoje jesczzce to już by było za dużo. Mogę z tym się pobawić
ale kiedy będzie można przesyłać?

Kuba G

W styczniu wyjątkowe "Zwierciadło" do czytania we dwoje.
Dla kobiet i mężczyzn będących W DRODZE - do rozumienia samych siebie
i siebie nawzajem. < http://klik.wp.pl/?adr=www.zwierciadlo.pl&sid=88 >