[Wikipl-l] prawa autorskie do okładek płyt

Tomasz Wegrzanowski taw w users.sf.net
Czw, 26 Lut 2004, 18:19:37 UTC

On Thu, Feb 26, 2004 at 07:07:13PM +0100, Olaf Matyja wrote:
> Niekoniecznie. Jeśli napisać im, że i tak niczego nie zapłacimy, bo
> wikipedia jest non-profit, a umieszczamy jedynie miniaturki w celach
> reklamowych (i zadbać o to, żeby to były mniaturki), to może by się
> zgodzili. W końcu np. sklepy muzyczne umieszczają okładki na internecie i
> nikomu to nie przeszkadza.
> W każdym razie, jeśli już mamy usuwać, to warto by spróbować.
>
> No i jeszcze jest czwarta możliwość - dać link zewnętrzny np. do amazona.

Strona Wikipedii moze i jest non-profit, ale przeciez zgodnie z zalozeniami
Wikipedii pozwalamy na dowolne uzycie tresci zawartych na Wikipedii,
w tym uzycie for-profit. (pare maili wyzej) Juz ktos wydrukowal kawalek Wikipedii,
akurat o Szwecji, ale jakby chcial wydrukowac np. o muzyce i sprzedawac to
w ksiegarniach, to jestem pewien ze by sie na niego wytwornie muzyczne rzucily.