[Wikipl-l] Wniebowstąpienie

Olaf Matyja olaf w ipipan.waw.pl
Pon, 23 Lut 2004, 12:25:30 UTC

Mam pytanie. Ktoś zmienił datę Wniebowstąpienia w 2004 i 2005 roku
przesuwając ją na niedzielę (trzy dni później). Pisze, że to ponoć zmienione
przepisy kościelne. Sam się nie znam, szukałem po internecie, ale nigdzie
tej zmiany znaleźć nie mogę, choć faktycznie są strony, na których podawana
jest taka właśnie data. Znalezłem też jednak stronę na której zmieniono to
już w 2003.

Czy jest tu ktoś, kto się na tyle zna na sprawie, aby móc stwierdzić, czy i
od którego roku to się oficjalnie zmieniło ? Bo nie wiem, czy cofać te
poprawki, czy wprowadzać je hurtem od 2004 czy może nawet od 2003...

Olaf