[Wikipl-l] (Fwd) Swiatlowod i inne

Youandme wikipedia w wp.pl
Śro, 11 Lut 2004, 21:19:59 UTC

Zeby bylo wiadomo, ze [[Swiatlowod]] to nie plagiat
i ze mozemy korzystac z innych artykulow z witryny
  http://www.fotonika.pl
(szczegoly w ponizszych listach)

Pozdrawiam
Youandme

From:	"sann" <sann w framko.com.pl>
To:	"Youandme" <wikipedia w wp.pl>
Subject: Re: Pytanie
Date:	Wed, 11 Feb 2004 17:12:15 +0100

Prosze bardzo i prosze jesli Pan moze, umiescic w encyklopedii inne chasla,
które sa w www.fotonika.pl.
Uwaga! Wszystkie nie podpisane sa moim wytworem np.
www.fotonika.pl/files/led/led.htm inne sa akutorów, których dane sa pod
tekstami.
Mam nadzieje, ze w ten sposób nie naruszam praw autorskich.

Tekst o swiatlowodzie, gdy go napisalem podobal mi sie, ale teraz, gdy moje
mozliwosci i wiedza wzrosly, wydaje mi sie troche prosty.
Dla artysty zaszczytem jest, gdy go okradaja.

Pozdrawiam Rafal Lepik.