[Wikipl-l] Powitanie i pytanie

Olaf Matyja olaf w ipipan.waw.pl
Wto, 10 Lut 2004, 10:41:16 UTC

>Tak przy okazji, czy ktoś byłby łaskaw odpowiedzieć na moje pytanie? Czy
mam działać samowolnie?

Ups, sorry.

On Sun, Feb 08, 2004 at 09:50:46AM +0100, Scibor Sobieski wrote:
>Witajcie,
>
>Jestem nowym subskrypentem tej listy stąd pozdrowienia dla wszystkich.

Ja również pozdrawiam.

>Przy okazji mam pytanie natury chyba organizacyjnej, otóż na stronie:
>
>http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Lista_dyskusyjna_wikipl-l
>
>jest błąd w linku do listy dyskusyjnej (tej), powinno być "mail" zamiast
"www", oczywieście wiem, że każdy tę stronę >może edytować (ja też) i ją
poprawić. Jednak nie robię tego, gdyż nie wiem skąd błąd wyniknął, cyz to
chwilowe >przeniesienie na inny host, czy też admin przysnął?

Rzeczywiście. Dziękujemy. Kpjas już wczoraj po Twoim mailu poprawił.

>Czy możecie podpowiedzieć jak się zachować?

Na pewno nie tak jak my, tzn. odpowiadać na maile :-)
A w sprawie tej listy, to już chyba jest dobrze.

Trzymaj się,

Olaf