[Wikipl-l] casting

Kierus Andrzej A.Kierus w snt.pl
Pon, 9 Lut 2004, 14:02:37 UTC

Czy nie byłoby fajnie najpierw założyć polskiego wiktionary, bo w obecnej
formie ktoś musiałby tłumaczyć hasła wytypowane do przeniesienia. Akir

-----Original Message-----
From: Krzysztof P. Jasiutowicz [mailto:kpjas w wikipedia.pl]
Sent: Wednesday, February 04, 2004 11:07 PM
To: Polish Wikipedia mailing list
Subject: Re: [Wikipl-l] casting

On 04-02-2004, Gemma wrote thusly :
> To jest stub! Nie rozumiem o co chodzi z tym przenoszeniem do wiktionary.
> Będziemy tam przenosić wszystkie stuby?
Mnie nie wygląda na to żeby ten stub (czy wg mojej oceny hasło słownikowe)
mógł kiedyś przypominać art. Wikipedii.

To jest normalna praktyka - Wikipedia nie jest słownikiem.

Każdy może się nie zgodzić z moją oceną. Jak zapewne pamiętasz nie raz, nie
dwa uznałem, że warto zrezygnować z własnego stanowiska na rzecz
konsensusu.

> I kto tu protestował przeciwko moim niegdysiejszym poglądom? Przecież to
Ty
> jesteś głównym zachęcaczem początkujacych wikipedystów do pracy.

Zachęcać owszem i edukować czym jest, a czym nie jest Wikipedia także.

Pozdrowienia,
Kpjas.