[Wikipl-l] Powitanie i pytanie

Scibor Sobieski scibor w math.uni.lodz.pl
Nie, 8 Lut 2004, 08:50:46 UTC

Witajcie,

Jestem nowym subskrypentem tej listy stąd pozdrowienia dla wszystkich.

Przy okazji mam pytanie natury chyba organizacyjnej, otóż na stronie:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Lista_dyskusyjna_wikipl-l

jest błąd w linku do listy dyskusyjnej (tej), powinno być "mail" zamiast "www", oczywieście wiem, że każdy tę stronę może edytować (ja też) i ją poprawić. Jednak nie robię tego, gdyż nie wiem skąd błąd wyniknął, cyz to chwilowe przeniesienie na inny host, czy też admin przysnął?

Czy możecie podpowiedzieć jak się zachować?

Pozdrawiam
Ścibór