[Foundation-l] WIKEXPERIENCE, project of University for experience knowledge, call for contributions

Erkan Yilmaz erkan77 at gmail.com
Wed Dec 28 20:54:28 UTC 2011

the above link does not succeed :-(

correct is:
http://meta.wikimedia.org/wiki/Wikexperience

2011/12/28 Marie-Antoine Rieu <marie.rieu at gmail.com>

> *WIKEXPERIENCE, project of University for experience knowledge, call for
> collaborative writting,*
>
> * WIKEXPERIENCE, projet d'université des savoirs d'expérience, appel à
> collaboration pour l'écriture*
>
>  Dear all,
>
> Wikexperience University is a project to be sent in January 2012 to
> Wikimedia Foundation.
> Its goals :
> - exploring and objectivizing the knowledge drawn from experience, by the
> means of a frame to be created in a collaborative and multicultural manner
> ;
> [...]

Find me at:

personal blog http://IaskQuestions.com
**********************************************************************************************
This e-mail may contain confidential and/or privileged information.
If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in
error)
please notify the sender immediately and destroy this e-mail.
Any unauthorised copying, disclosure or distribution of the material
in this e-mail is strictly forbidden.

Diese eMail enthaelt vertrauliche und/oder rechtlich geschuetzte
Informationen.
Wenn Sie nicht der richtige Adressat sind oder diese eMail irrtuemlich
erhalten
haben, informieren Sie bitte sofort den Absender und vernichten Sie diese
Mail.
Das unerlaubte Kopieren sowie die unbefugte Weitergabe dieser Mail ist nicht
gestattet.